Data publikacji: 
badania prenatalne

Data dodania: , źródło: - czytaj całość Następny: Czy kofeina zwiększa ryzyko raka piersi?Na łamach czasopisma Archives of Internal Medicine ukazały się wyniki badania wpływu konsumpcji kofeiny na ryzyko wy... Poprzedni: resztki błony dziewiczej ??W sobote z moim TŻ-tem po raz pierwszy kochalismy sie ..do tej pory byłam dziewica..i zauwazylam ze wlasnie od sobote...
 mieszkania bielsko Nie możno się połączyć